2012. október 31., szerda

Break...


"Never Give Up, Because There IAlways Hope!"

Kedves Olvasóim! Igazán szégyellem magamat, hogy nem hoztam részt, holott szünet van és már minimum két résszel kellett volna jönnöm. Ne haragudjatok! Csak történt egy dolog velem nem rég, pontosabban a szünet kezdetén, ami nagyon megviselt lelkileg. Nem voltam biztos benne, hogy egyáltalán sikerül majd felkelnem a padlóról és tovább csinálni mindent, és így gyakorlatilag öt napig senyvedtem magamban és sajnáltattam magamat. De most valamennyire összeszedtem magamat, bár közel se eléggé. Sajnálom, de rossz hírt kell bejelentenem: szünet következik. Nem tudom meddig, nem tudom, hogy velem maradtok-e így is, ezt döntsétek el ti magatok. De amíg nem sikerül kihevernem ezt a dolgot és újra felkészülni a következőre, addig nem vagyok képes írni, sajnálom. Ha minden jól menne (amit kétlek) december vége felé lenne újra leghamarabb rész, de ha rosszabb lesz a helyzet akár tavaszig is elhúzódhat ez az egész (ez a valószínűbb). És csak hogy tisztázzam a helyzetet, nem arról van szó, hogy 3 blogom van és nem jut időm rájuk, vagy a suli miatt. Nem. Tudom, hogy nem értitek ezt az egészet, illetve csak nagyon kevesen, de kérlek, értsétek meg az indokaimat, akkor is, ha homályosak. Nem viccből csinálom ezt, hiszen mint ahogy a bemutatkozásban is olvashattátok: „az írás az életem, nélküle csak egy senki vagyok”. Ezt még most is így gondolom, és ez soha nem is változik meg. Nem örökre hagyok fel az írással, és nem is évekre! Még nagyon sok tervem van ezzel a bloggal, és ezeket nem hagyom elveszni, ne aggódjatok!
Köszönöm azt a sok támogatást, amit a barátaimtól kapok és kaptam! Angi, Betti, Eszti(k),Dorina, Sunshine, Kincső, és minden egyes kedves olvasom, nagyon köszönöm a szeretetet, a támogatást, a bizalmat, amit nekem adtatok, mint a kommenteken, mint a valóéleten keresztül.
Remélem, mikor visszatérek akkor is ilyen nagy szeretettel fogadtok! Még egyszer sajnálom! További jó szünetet, és sikerekben gazdag időszakot kívánok nektek!
"Ha esetleg veszít az ember, hát veszít. Nem lehet mindig nyerni. De mindig jön egy másik verseny, amit meg lehet nyerni, és meg is kell!
Rossz idő nem létezik, csak gyenge akarat."
xoxo MissLocsiFecsi

2 megjegyzés:

  1. Ady Endre szavait idézném eléd: "Az élet a csodáké, a sorsé, s megrendülni nem szabad sem az életen, sem a csodákon, sem a sorson."
    Drágám! Előfordulhat hogy a sors, a nagybetűs SORS, azért állít eléd akadályokat, hogy azokon túlnőve, azokat átlépve legyél valamivel több, valamivel nemesebb. Ez a Csoda. Felállni, továbbmenni, bár lehet sok időbe telik. Gondolhatod, hogy az eléd kerülő akadály, vagy a bucka amin elestél oly nagy, hogy túlnőni nem vagy képes rajta. Ám ilyenkor vetítsd magad elé a célt, amit léteddel elérhetsz. Ami miatt érzed hogy élsz, ami a teljes életed. S meglátod, akkor minden jó lesz! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj te drága köszönöm, mire is mennék nélküled?! Remélem hogy tényleg minden jó lesz!

      Törlés