2012. szeptember 10., hétfő

24.Fejezet


Sziasztok! Ehhez a részhez csak annyit, hogy Harry szívatása nem mard el de még ne jött el az ideje! Majd a következő részeben! :) Jó olvasást! :) xx

~ A szerelem:
lehetetlen. ~ mondta a büszkeség.
kockázatos. ~ mondta a tapasztalat.
képtelenség. ~ mondta az ész.
adj neki egy esélyt. ~ súgta a szív. ~



~Hope szemszöge~

A levegőt szaporán vettem, ezzel próbáltam a fájdalmat legyűrni. Harry nagyon óvatosan vitt, mintha a legkisebb rossz mozdulattól összetörnék.
-Végre! – nyögtem ki, amikor a verandára értünk.
Harry fél kézzel bekopogott a fa ajtón. A veranda gyér fényben úszott, amit egy kis régimódi lámpás kölcsönzött. Ekkor az ajtó kinyílt és egy öreg néni lépett ki köntösben.
-Igen?
-Jó estét!Elnézést a zavarásért, de lerobbant a kocsink és segítséget szeretnénk kérni és…  - mondatát nem fejezte be, mert a nő félbeszakította.
-Férfiak! Csak a kocsi mi? Az hogy szegény lánnyal mi történt az nem fontos?Csak a kocsi… - dühöngött. – Kedveském, mi történt? – fordult felém. Máskor biztos, hogy már felpofoztam volna bárkit aki így nevez, de nem voltam abban az állapotban, hogy ezt tegyem.
-Elesett. – mondta Harry sértődötten. – És hogy csak tudja mielőtt félbe…
-Elég! - intett a nő. – Gyere fiam, hozd be! – és kitárta előttünk az ajtót.
Igazán nem figyeltem a berendezésre, de amit láttam az igen csak egyszerű volt.
-Öhm Miss…
-Mrs.Nell, kedvesem.  – segített ki az asszony.
-Igen, Mrs.Nell. Van telefonjuk?Szeretnénk valakit hívni, hogy segítsen rajtunk.  – kezdtem.
-Ó kedveském nekünk nincsen ilyen modern szerkentyűnk! A rádió nem felel meg a célra?
Már nagyon kezdet idegesíteni ez a kedveskémézés. Na meg rádió? Azt se tudom már, hogy kell kezelni. Na jó nem, de hát ez most komoly?
-Frank!Vendégeink vannak! – kiáltott el magát Mrs.Nell.
A közelből csoszogás hallatszott és egy férfi jelent meg a nappali ajtajába. Mrs.Nell hosszasan ecsetelte a helyzetünket, de olyan hosszan, hogy még egy mesemondó is megirigyelte volna.
-Bell elég! – állította le Frank a feleségét, úgy látszik még neki is sok volt belőle. – Gyerekek, azt javaslom, aludjatok itt az este, hiszen már késő van, és holnap elviszlek titeket a legközelebbi benzinkútra, segítséget hívni!
-Rendben. – bólintott Harry.
-Csak kíváncsiságból, London innen milyen messze van? – kérdeztem.
-London? Hát elég messze, odáig vigyelek titeket?Nem lenne egyszerűbb…
-Nem, jó lesz ahogy mondta, csak kíváncsi voltam. – miközben beszéltem gyilkos pillantást lövelltem Harry felé. Mondtam, hogy túl mentünk!
Harry még mindig nem tett le, így mikor az utat mutatta a vendégszobába Bell vitt tovább.
-íme! – nyitott be egy szobába.
A helyiség elég apró és egyszerű berendezésű volt, csak egy ágy egy komód egy szekrény volt benne.
-Itt csak egy ágy van! – háborogtam. Már előre láttam, hogy ennek rossz vége lesz.
-Igen.  –jött zavarba a néni. – Azt hittem együtt vannak. Tehát nem?
-De.
-Nem.
Válaszoltuk egyszerre.
-Mi? – néztem Harry-re.
-Rendben értem én! – mondta a Mrs.Nell. – De sajnos a nappaliba is csak fotelek vannak, nincs kanapénk és ágyunk sincs több!
-Harry szívesen alszik a földön! – jelentettem ki.
-Mi? – majdnem leejtett döbbenetében. – De hát…
-Így van!  - vágtam rá.
-Nos nekem mindegy, de kedveském neked le kéne feküdni!
Harry bólintott, s rá tett óvatosan az ágyra. De bármennyire is vigyázott, fájt. Halkan felszisszentem
-Minden oké? – kérdezte.
-Igen. – sóhajtottam. – Csak hagyj.
-Hozok borogatást a lábadra!  - mondta Mrs.Fell.
Miután kiment a szobából lecsuktam a szememet és próbáltam nem a fájdalomra figyelni.
-Itt is vagyok kedveském! – csoszogott be a néni egy elsősegély csomaggal.
-Hope. – mondta Harry.
-Hogy mondtad? – nézett rá Mrs.Fell kérdően.
-A neve Hope!
Mrs.Fell elmosolyodott majd oda jött hozzám. Neki látott, becsavarni a lábamat vizes kendővel.
-Aú. – nyögtem, amikor megszorította a kötést.
-Minden rendben Hope. – mosolygott tovább. – Úgy tűnik csak egy kicsit meghúzódott a térded. Nem komoly ne aggódj. És ezt vedd be, segít.  – nyújtott felém egy tablettát.
-Köszönöm. – hálásan rá mosolyogtam, és elvettem a gyógyszert.
-Jó éjt gyerekek! – köszönt el és becsukta maga mögött az ajtót.
-Fura ez a nő. – húzkodta Harry a szemöldökét.
-Bunkó vagy.  - sóhajtottam.
-Én?Hiszen te követeled, hogy a földön aludjak! – morgott.
-Fogad el Styles!
Ő felsóhajtott és megágyazott a földön az ágyról levett ágyneművel.
-Jó éjt! – mosolyogtam a párnámba.
-Jó éjt Hope!
Az éjszaka első fele viszonylag jól telt leszámítva azt, hogy a fájdalom a térdemben nem hagyott aludni. A gyógyszer nem igazán használt, na jó egyáltalán nem. Bizonyára elég hangosan mozoghattam, mert Harry felébredt éjfél körül.
-Mi a picsa? – nyögte.  – Ó. – mondta végül, amikor beugrott neki hol is van.
-Bocs, hogy felébresztettelek.  –  könyököltem fel az ágyban.
-Inkább a kemény föld…de mindegy….Te jól vagy?
-Hát nem igazán használ a gyógyszer, de minden oké. Megpróbálok elaludni…
-Sajnálom.
-Mit?
-Ez az egész miattam van…én csesztem el…  - sóhajtott egy nagyot.
-Most ne várd, hogy ezt megcáfoljam, mint a nyálas filmekben, és a karodba boruljak. – grimaszoltam, mire ő halkan felnevetett. Én is elmosolyodtam és a komódon lévő vizes pohárért nyúltam, azonban Harry felugrott és odaadta nekem.
-Kösz. – ittam egy kicsit majd visszaadtam Harry-nek. Ő visszarakta majd rám nézett.
-Minden oké Harry, menj vissza aludni.
-Csak aggódom. – mondta és visszament a földön lévő fekhelyéhez. Kissé hátra dőlt, mielőtt lefeküdt volna, gondolom fájó csontjait roppantotta ki.
-Gyere, van itt hely neked is.  - ajánlkoztam. Fene a szánakozós felembe.
-Tényleg? – meredt rám nagy szemekkel.
-De még ma!Mielőtt meggondolnám magamat!
Azzal az ágyhoz futott és bele ugrott. Én nyögdécselve arrébb mentem és átdobtam a takarom egyik felét. Egy pillanatra összeért a lábunk, felszisszentem és arrébb rántottam.
-Baszus Harry, jég hideg vagy!
-Hé, a földön aludtam!  - játszotta a háborodottat.
-Kérdezhetek valamit? – váltott komolyabb hangnemre.
-Igen.
-Mi bajod velem?
-Hát először is hogy azt hiszed, hogy helyes vagy….
-Nem hiszem, tudom!
-Ne szakíts félbe!Szóval…másodszor azt hiszed mindent megkapsz amit akarsz, harmadszor idegesítesz!
-Olyan szörnyűnek írsz le! – mondta szomorúan. – Pedig nem is ismersz…
-Talán jobb is ha nem…
-Félsz ugye?
-Mi?
-Félsz a csalódástól, hogy elhagynak, hogy csak kihasználnak, hogy becsapnak…félsz szeretni!
-Ez nem igaz! – háborodtam fel. - Nem is ismersz!
-De igaz!
-Csak azért mert nem vagyok veled, még nem félek! Nem mindenki szeret téged!
-Ez igaz, és nem is várom el. De szeretném, hogy boldog legyél!
-És mégis miért?
-Mert…én…nekem fontos vagy…
-Pff. Mondani mindent könnyű…
-…tenni kell, tudom! De te nem engeded! Folyton elutasítasz és…
-Fejezd be Styles! Nem érdekel a dumád, hagy aludni, ha nem akarod, hogy kirúgjalak az ágyból. – fordultam át a másik oldalra.
-Nem érdekel, hogy érdekel vagy sem!
-Na ide figyelj te…! – fordultam vissza.  – Te soha...!
De a mondatomat nem tudtam befejezni, mert Harry elkapott és a száját az enyémre nyomta. Annyira meglepődtem, hogy nem löktem el. A fejemben ezer kérdés cikázott, de ezek később rájöttem értelmetlenek voltak. A lényeg az volt, hogy ahogy hozzámért a szívem egy nagyot dobbant, a bőröm pedig libabőrös lett. Nem tudtam hova sorolni az érzést, de meg kell, hogy mondjam nagyon tetszett. Élettel töltött el. Csak ki akartam élvezni a helyzetet, és később gondolni a következményekre. Így hát visszacsókoltam és közelebb húzódtam hozzá, éreztem, ahogy a szája egy pillanatra ledermed a döbbenet miatt, majd vadul folytatja a csókot. A tarkómon különös bizsergés futott végig. Élveztem.




2 megjegyzés:

  1. Jááájj... :P Hát ez nagyon jó lett! Bevallom a szívatást vártam a legjobban, de attól még, hogy nem volt benne, még tetszett. Főleg, hogy a földre kényszerítette, legalább is egy ideig. A vége pedig... Komolyan nagyon tetszett, még úgy is, hogy én általában annak örülök, ha kiba*ik vele Hope! XD Na de ebből azt akarom kihozni, hogy imádtam!!!! Kövit gyorsan! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de tudtam hogy a szívatást akarod a legjobban! De ne aggódj abból is lesz! :)

      Törlés